PALAUTUKSET

14 vuorokauden palautusoikeus

Asiakkaanamme sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeuden rajoitukset määräytyvät kuluttajansuojalain 6. luvun 16 mukaisesti. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia uutta vastaavia, avaamattomia, käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita. Veloitamme todelliset palautuskulut tuotteiden palautuksesta. Jos alkuperäisen tilauksen summa laskee palautuksen jälkeen toimituskuluvapaan summan alle, veloitamme myös alkuperäisen tilauksen kohdalta hinnaston mukaiset toimituskulut. Bio365 hyväksymän reklamaation viallisista tuotteista tai muuten virheellisestä toimituksesta voi palauttaa veloituksetta.

Palautusohjeet

Ennen palautuksen tekemistä sinun on oltava yhteydessä bio365.fi -asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@bio365.fi tai +358 45 7874 4655 (ma-pe 10-19).

Emme vastaanota palautuksia, jotka on ilmoitettu yli 14 vuorokauden kuluttua siitä, kun asiakas on lunastanut tilauksensa. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Asiakkaalle hyvitetään tuotteesta asiakkaan maksama hinta, vaikka tuotteen hinta olisi myöhemmin muuttunut.

Jos palautettu tuote ei ole uutta vastaavassa kunnossa ja täysin uudelleenmyyntikelpoinen, ei tuotteen hintaa palauteta. Tällöin mahdollinen tuotteen takaisin lähetys tapahtuu asiakkaan kustannuksella.

Palauttaminen Postin kautta

Voit palauttaa tilauksesi Postin kautta. Pakkaa ja pehmusta lähetys huolellisesti. Laitathan mukaan ainakin nimesi sekä tilausnumeron, jota palautus koskee.

Palauttaminen Helposti-koodilla

Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi). Palauta paketti mihin tahansa Postin automaattiin tai postiin.

Palauttaminen ilman Helposti-koodia

Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle ”Asiakaspalautus” sekä palautustunnuksemme 673008 ja vie lähetys postiin.

Noutamatta jätetyt tilaukset

Huomioithan, että noutamatta jätetty lähetys tai toimituksesta kieltäytyminen ei ole palautus. Mikäli asiakas jättää paketin noutamatta ja se palautuu Bio365-varastolle, perimme tästä aiheutuneita käsittelykuluja 9,90 euron arvosta.

Mikäli asiakas haluaa, että varastollemme palautunut tilaus lähetetään uudelleen, perimme palautumisesta aiheutuneet todelliset palautuskulut sekä uudelleenlähetyksestä aiheutuvat lähetyskulut.

Noutamatta jättäminen ei täytä 14 vrk palautusoikeuden ehtoja eikä sitä lasketa tilauksen palauttamiseksi.

Reklamaatiot

Reklamaatiot viallisten, kadonneiden tai väärien tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, se on vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme. Vain näin voimme korjata virheen. asiakaspalvelu@bio365.fi tai numeroon: +358 45 7874 4655.

Virheilmoituksen saatuamme neuvottelemme asiakkaan kanssa sopivasta ratkaisusta.

Bio365 | yhteystiedot

Varastomme ja konttorimme sijaitsee Tampereella. Meillä ei valitettavasti ole myymälätilaa tiloissamme vaan kaikki ostokset on tehtävä verkon puolella.

Asiakaspalvelu

ma-pe 10-19

asiakaspalvelu@bio365.fi

+358 45 7874 4655

Bio365 / JM Goods
TAMPERE