ÅTERBETALNINGAR

Vi accepterar inte returer som meddelas mer än 14 dagar efter att kunden har löst in sin beställning. När returen har godkänts kommer pengarna att återföras till ditt konto efter att du tagit emot och behandlat returen. Kunden kommer att få tillbaka det pris som kunden betalat för produkten, även om priset på produkten har ändrats senare.
Återkommer med Easy-koden
Beställ en returkod på posti.fi/palautapaketti genom att ange fraktkoden (kod som börjar med JJFI). Returnera paketet till valfri Posti-maskin eller postkontor.

Återvänder utan en Helposti-kod
Du kan returnera försändelsen via postens serviceställe. Skriv "Kundretur" och vår returkod 673008 ovanpå försändelsen och ta försändelsen till posten.

Ej hämtade beställningar
Observera att ej levererad leverans eller leveransvägran inte är en retur. Om kunden inte hämtar ut paketet och det återvänder till Bio365-lagret debiterar vi de resulterande hanteringskostnaderna på 9,90 euro.

Om kunden vill att beställningen som returneras till vårt lager ska skickas igen, debiterar vi de faktiska returkostnaderna som orsakas av returen samt fraktkostnaderna som orsakas av återsändningen.

Utebliven hämtning uppfyller inte villkoren för 14 dagars returrätt och räknas inte som retur av beställningen.

Klagomål
Klagomål gällande defekta, förlorade eller felaktiga produkter

Om produkten har tappats bort under transporten, skadats eller fel produkt har levererats till kunden ska kunden omedelbart anmäla felet till vår kundtjänst. Detta är det enda sättet vi kan rätta till felet. kaskapalvelu@bio365.fi eller till nummer: +358 45 7874 4655.

Efter att ha fått en felanmälan kommer vi att förhandla med kunden om en lämplig lösning.

Bio365 | kontaktinformation
Vårt lager och kontor ligger i Tammerfors. Tyvärr har vi ingen butiksyta i våra lokaler utan alla köp ska göras online.

Kundservice

mån-fre 10-19

asiakaspalvelu@bio365.fi

+358 45 7874 4655

Bio365 / JM Goods
TAMPERE